عصر مجازی

IT یعنی تحول و تغییر در ارتباطات و تبادل اطلاعات ،آن هم از نوع انقلابی،یعنی انقلاب در روش،در فکر،در شخصیت و ... .

عصر مجازی

IT یعنی تحول و تغییر در ارتباطات و تبادل اطلاعات ،آن هم از نوع انقلابی،یعنی انقلاب در روش،در فکر،در شخصیت و ... .

IT

IT  یعنی تحول و تغییر آن هم از نوع انقلابی،یعنی انقلاب در روش ،در فکر،در شخصیت و ... .

مدیریت پروژه های IT  یعنی القاء این تفکر که سیستم امروز برای نیاز امروز طراحی می شود و از آن جا که نیاز فردا به امروز متفاوت است.

مدیریت پروژه های IT   یعنی رودخانه ای خروشان که هر جا راهش سد شد،به جای مرداب شدن مسیر دیگری را برای رسیدن به هدف انتخاب کند.

مدیر IT   باید کسی باشد که تخصص روز را داشته باشد نه تجربه!!

از : مجله ی علم الکترونیک و کامپیوتر

نظرات 1 + ارسال نظر
پاورقی های من دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.myfootnotes.blogsky.com

وبلاگ پاورقی های من
" مقالات و ترجمه های علمی – فرهنگی و هنری به همراه گالری عکس"
http://www.myfootnotes.blogsky.com

سلام .. عذرخواهی میکنم که به دلیل حجم بالا و وقت کم مجبور به کپی کردن پیام بالا بودم. خوشحال می شم که به من سر بزنی ... با هم تبادل اطلاعات و لینک و... داشته باشیم.

فعلا بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد